м. Тернопіль, вул. Танцорова, 11

  • 38 067 470 57 87
  • 38 067 352 70 87
  • 38 099 114 90 40
  • 0352 45 43 15

0

Що таке оцінка вартості нерухомості?

Оцінка вартості нерухомості - процес визначення ринкової вартості об'єкта або окремих прав відносно оцінюваного об'єкта нерухомості на дату оцінки. Ринкова вартість об'єкта оцінки визначається як найбільш ймовірна ціна, за яку об'єкт оцінки може бути відчужений на дату оцінки на відкритому ринку в умовах конкуренції, враховуючи що сторони угоди діють розумно, мають необхідну інформацію і відсутні будь-які надзвичайні обставини.

У яких випадках необхідна експертна оцінка?

Що таке оцінка вартості нерухомості?

  • здійснення операцій відчуження об'єкта нерухомості (купівлі-продажу, дарування та ін.);
  • вступ у спадок спадкоємців не першої лінії спорідненості.
  • приватизація майна;
  • переоцінка основних засобів;
  • кредит під заставу нерухомості;
  • внесення об'єкта нерухомості, як внесок до статутного фонду підприємства;
  • для вирішення будь-яких майнових суперечок;
  • для визначення розміру шкоди.

Які документи потрібні для Оцінки нерухомості?

Перелік необхідних документів, які необхідні для проведення оцінки квартири:

  1. Правовстановлюючі документи (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про право власності, Договір дарування, Договір міни та ін.);
  2. Технічний паспорт на квартиру;
  3. Паспорти власників квартири;
  4. Ідентифікаційні коди власників квартири.

Всі документи надаються в копіях.

Перелік необхідних документів, які необхідні для проведення оцінки житлового будинку:

  1. Правовстановлюючі документи (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про право власності, Договір дарування, тощо.);
  2. Технічний паспорт на будинок;
  3. Державний акт на землю;
  4. Паспорти всіх власників будинку;
  5. Ідентифікаційні коди всіх власників будинку.

Всі документи надаються в копіях.

Перелік необхідних документів, які необхідні для проведення оцінки земельної ділянки:

  1. Державний акт на право власності на землю або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо державний акт не містить кадастрового номера земельної ділянки, довідка про його присвоєння;
  2. Паспорт власника (співвласника) земельної ділянки;
  3. Ідентифікаційний код власника (співвласника);
  4. При проведенні експертної оцінки прав на земельні ділянки, що знаходяться в користуванні державних підприємств пакет документів, необхідний для проведення оцінки землі визначається індивідуально.

Всі документи надаються в копіях.

Перелік необхідних документів, які необхідні для проведення оцінки паркомісця, гаража:

  1. Правовстановлюючі документи (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про право власності, Договір дарування, тощо.);
  2. Технічний паспорт;
  3. Паспорт власника гаража, паркомісця;
  4. Ідентифікаційний код власника гаража, паркомісця.

Всі документи надаються в копіях.

Експертна оцінка нерухомості

З листопада 2011 року, власники нерухомості для її продажу, крім стандартного переліку документів, зобов'язані замовляти експертну оцінку про вартість цієї нерухомості. При здійсненні операції з відчуження нерухомості, розмір податку та інших обов'язкових платежів (внесок в пенсійний фонд, держмито та податок на прибуток), обчислюються від вартості нерухомості зазначеної в цьому договорі відчуження, при цьому вона не може бути меншою за вартість, яка вказана в звіті про експертну грошову оцінку об'єкта нерухомості.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011р №1103, оцінку нерухомості здійснюють оцінювачі та суб'єкти оціночної діяльності, які мають відповідні свідоцтва оцінювача або сертифікат суб'єкта оціночної діяльності.

Виникли питання?

Для того щоб отримати професійні відповіді, Вам достатньо зателефонувати за вказаними нижче телефонами:

(067) 699-72-56 (особистий - Володимир Гудак)
(099) 144-90-40 (робочий АН «ВІСОН»)
(067) 470-57-87 (робочий АН «ВІСОН»)
(0352) 45-43-15 (робочий АН «ВІСОН»)

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг5.00(1 Голос)