0

Одне з найскладніших завдань, з якими стикається будь-який ріелтор при роботі зі своїми клієнтами — це необхідність переконати їх в тому, що улюблене житло з багатою сімейною історією на ринку нерухомості — всього лише товар. А кожен товар, як відомо, має свою ціну, яка складається з безлічі умов.

Будь-який продавець мріє отримати від угоди з нерухомістю максимальний прибуток. Для цього він намагається представити товар в привабливому світлі, адже його варіант лише один з багатьох, який досить прискіпливо розглядає покупець. Перш ніж звернутися до ріелтора, власники нерухомості найчастіше беруть ініціативу у свої руки — якщо зовнішній вигляд інтер'єру залишає бажати кращого, вони облагороджують його за допомогою ремонту. І ось тут полягає головна дилема — скільки коштів потрібно вкласти в ремонт для того, щоб в результаті залишитися «в плюсі»?
Зрозуміло, ситуації бувають різні й квартири теж. Хтось орієнтується на заможного покупця, пропонуючи йому ексклюзивну дизайнерську роботу. А хтось просто хоче позбутися від раптово отриманої спадщини, не бажаючи витрачати час і сили на її оновлення. 
 
Однак закони ринку єдині для всіх. На їх підставі ми можемо представити вам кілька Лайфхаків, що дозволяють найкращим чином підготувати свою квартиру до продажу. Почнемо ми типових варіантів, які використовуються переважної більшістю майбутніх продавців нерухомості.
 
В такому випадку капітальний ремонт себе точно не окупить. Але і недбала «косметика» може відлякати покупця. Тому звертаємо увагу на «проблемні зони», в які й повинні бути вкладені кошти на чудове перетворення. 
 
Почнемо зі стін. Вирівнювати їх слід тільки в найважчих випадках, які очевидно спотворюють внутрішній простір. Можливо, товстий шар штукатурки дозволить приховати подібні огріхи. У всіх інших випадках достатньо буде нових, освіжаючих шпалер.
 
Те ж саме стосується і підлоги. Не варто повністю її перестилати — коли вона не тріщить по швах, а всього лише злегка поскрипує. Якщо підлогу вистилають дошки, досить їх просто пофарбувати, а в окремих місцях — закріпити цвяхами. У складних випадках огріхи приховає додаткове покриття — наприклад ламінат або лінолеум. 
 
Стелю взагалі чіпати не варто — якщо на ній немає явних тріщин і відколів. Єдиний виняток — якщо ваша квартира постраждала від затоплення зверху. 
 
Проводку і сантехніку замінювати також не обов'язково, але при перегляді важливо, щоб ці комунікації функціонували як слід. Покупця рідко зупиняє стан труб, а ось сила водяного напору і стабільність напруги в мережі можуть його зацікавити. Безглуздо залучати покупця ексклюзивними світильниками, але лампочки повинні бути робочими у всіх плафонах — це дозволить уникнути зайвих питань щодо стану проводки.
 
Не варто вкладати гроші в скління балкона, лоджії, а також заміну віконних рам. Прилеглі приміщення повинні демонструватися в охайному вигляді, але для цього досить і звичайного прибирання. Вони не входять в загальну площу квартири, що продається і є приємним бонусом, який і оцінюється так само. Що стосується вікон, то не так важливий їх вигляд, як технічний стан — бажано, щоб рами вільно відкривалися і були досить надійні.
 
Головна вимога до ванни й туалету — це чистота. Цвіль і патьоки води створюють у покупця відчуття гидливості й бажання терміново все переробити — з вирахуванням цієї суми із загальної ціни угоди, зрозуміло. Але особливо старатися тут також немає сенсу — якщо сантехніка безнадійно зіпсована, можна замінити її на самі бюджетні аналоги. 
 
Серед всіх кімнат в будинку кухня зазвичай вимагає найсерйозніших вкладень — безліч специфічної техніки, якісна робоча поверхня і розкішний гарнітур обходяться любителям домашньої кулінарії в копієчку. При продажі вони з гордістю запрошують покупця в це приміщення, щоб продемонструвати всі його переваги й ексклюзивні знахідки. При цьому покупець не стільки захоплюється, скільки думає, на яку суму вся ця пишність збільшує загальну вартість угоди. І найчастіше ввічливо відмовляється. Висновок? Простота і функціональність продається набагато краще.
Insight studio 1477x1100 03
Всі ці рекомендації стосуються більшою мірою до типової нерухомості, якою переповнений весь ринок. У випадку з ексклюзивною обробкою і наповненням квартир преміум-класу ситуація зовсім інша. Людина, готова заплатити за престижний район, елітний будинок і сотні квадратних метрів житлової площі, а не за те, як ця квартира виглядає, тому що після купівлі нерухомості зазвичай усе починається з повного перепланування. Ваші старання будуть їй не особливо цікаві. Виняток становлять квартири з багатою історією або наповнені антикварними елементами, де додатково оцінюється вже сама атмосфера.
 
В якості висновку ми ще раз звернемо увагу на найнеобхідніше. Косметичний ремонт в більшості випадків принесе свої плоди — чисте й охайне приміщення, пахне свіжими матеріалами, продається набагато краще. Для заспокоєння покупця бажано продемонструвати йому функціональність комунікацій — стійка напруга в електромережі, хороший натиск води й відсутність патьоків каналізації. Сантехніка повинна виглядати чистою.
 
Вікна та двері замінювати не обов'язково, але їх також бажано привести в товарний вигляд і обов'язково перевірити функціональність замків і петель. Якщо вхідні двері зроблено з дерева, краще замінити їх на металеві. Так виглядатиме солідніше і надійніше. 
 
Все, можна чекати перших покупців! Послуги ріелтора обходяться недешево, але майте на увазі, що в цьому випадку всі турботи бере на себе професіонал, досвідчений і навчений в подібних справах. Остаточна сума угоди може залежати не від фактичних переваг квартири, а від майстерності того, хто займається її продажем.
 
5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг5.00(1 Голос)