0

Відомий факт, що чим довше оголошення про продаж житла знаходиться на відповідних ресурсах, тим нижчою буде ціна, за якою його зрештою продадуть.  Тому варто зробити все можливе, щоб потенційні покупці відчули захоплення від вашої квартири, лише прочитавши оголошення про її продаж.

Житло само себе не продасть, а якщо у вашому районі продаються схожі варіанти, то вам ще й доведеться з ними змагатися. Найкраще, що ви можете зробити, це скласти чіткий план дій та вийти у лідери в цих перегонах. Наступні 4 поради допоможуть зробити ваше оголошення про продаж помешкання максимально ефективним:
 
1. Зробіть у квартирі порядок.
Зустрічають за одежиною, тож перше, на що зверне увагу потенційний покупець – це зовнішній вигляд вашого житла. Якщо ви помітили у квартирі плями на стінах, або ж домашні улюбленці пошкодили меблі – саме час виправити ці моменти. Усуньте недоліки, навіть зробіть косметичний ремонт за можливості. Ваша квартира має виглядати свіжою і готовою до заселення, кращою, аніж аналогічні об’єкти у вашому районі.
 
2. Мінімізуйте «особисту присутність».
Покупцю вкрай важко буде уявити квартиру своєю, якщо на фото він спостерігатиме сімейні фото, малюнки ваших дітей чи елементи вашого хендмейду. Це психологічний бар’єр, який важко подолати. Постарайтесь максимально прибрати такі речі перед фотосесією. Якщо по фото в оголошенні буде неможливо сказати, що в цій квартирі хтось живе – ви справились із завданням на всі 100%.

50 idey dizayna smart kvartir 047

 
 
3. Виграйте змагання самі у себе.
Немає кращого способу порівняти свою пропозицію із чужою, аніж стати на місце покупця. Перегляньте оголошення в інтернеті, зробіть кілька дзвінків та навіть відвідайте деякі об’єкти. Завдяки цьому ви зможете правильно сформувати ціну та побачите свої плюси та мінуси відносно конкурентів. 
 
4. Продавайте унікально та якісно.
Зробіть якісні та креативні фото своєї квартири. Також зверніть увагу, що відеореклама в сучасному діджиталі б’є всі рекорди ефективності. Тож не полінуйтесь та зніміть відео. Можна, наприклад, зробити віртуальну екскурсію по квартирі, незвично та креативно звертаючи увагу на особливості. Складіть привабливий та правдивий опис. Не забудьте про переваги, які клієнт отримає, придбавши саме вашу квартиру. 
 
Якщо ви не впевнені, що можете впоратись з усім наведеним самостійно, то знайдіть грамотного ріелтора, який працює в вашому районі. Він допоможе зробити передпродажну підготовку, визначитися з ціною й зробити квартирі гарну рекламу в інтернеті.
 
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг0.00(0 Голосів)